tisdag 5 januari 2010

Less på skiten

Jag är seriöst trött på att vara sjuk...men framför allt är jag jäkligt less på att gå hemma.
Jag orkar inte så mycket annat än att bara gå hemma, men fy faaan va det är tråkigt.

Nu vill jag komma igång med mitt liv. Börja jobba, få handlat hem lite mat...kanske våga sig ner på gymmet en sväng, om så bara för att sitta i den ljuvliga ångbastun.

Få städat här hemma hade också varit jätte skönt...

Kontentant jag får fram av detta är att jag vill sluta ligga hemma och känna mig som en ofräsch, onyttig och obrukbar människa.
Jag vill helt enkelt börja leva igen.

Är bjuden hem till mams och paps ikväll. Hade varit jäte mysigt att åka dit, men det är typ snöstorm ute och jag känner mig inte helt hundra...
Fast jag hoppas jag orkar åka dit...

Inga kommentarer: