tisdag 12 januari 2010

Envetna förkylning

Jag tränade igår.
Det var faktiskt så skönt så jag riktigt längtar till nästa gång.
Ikväll blir det badminton och på torsdag ska jag köra mitt livs första yogapass. Läskigt men roligt.
Belöningen efter allt mitt slit blir ångbastu så länge jag orkar.
Hur gött som helst.
Jag hoppas verkligen att jag är så pass stark att jag lyckas hålla det här nu utan att komma med dåliga ursäkter till varför jag ska slippa.
Jag vill det här.

Fast den jäkla förkylningen vägrar ge sig. Nu sitter jag här igen med öm hals, snorig näsa och rinnande ögon. Frossa hela natten dessutom.
Jag jobbar på att ignorera den.

Var även på date igår. Det gick...inte så bra.
Men, jag är en erfarenhet rikare och det var roligt att göra något annat än att bara gå hem efter jobbet.
Fast att jag var vrålhungrig, trött som en gnu och lite sliten efter förkylningskänningar.

Nu ska det ätas frukost.

Inga kommentarer: