fredag 8 januari 2010

Ouch!

Min telefon var tydligen inte räddningsbar så jag fick en sprillans ny.
Jätte bra tänker ni. Nej, tänker jag.
Nu måste jag lägga in alla jäkla nummer igen och nej det går inte att bara kopiera över dom. Jag kommer få fem miljarder dubbletter om jag gör det. Dessutom ser det rörigt ut. Det gillar jag inte.

Fast den är ju helt repfri. Det är bra...
...också har jag ju faktiskt fått något att göra ikväll.
Men nu har jag dubbla uppsättningar av allting. Någon som saknar hörlurar, USB-sladd och laddare till en Samsung? Jag skänker bort dom.

I gengäld kanske jag kan få en femjävlig fotograf med skitbra kamera som kan ta bilder på mina ärr.
Så kanske jag slipper betala 625:- för att få det gjort.

Jag fattar inte. 625:- för bilder på mina ärr?
Jag hade fattat om det var en porträttsbild, något man vill spara och visa upp. Kanske hänga på väggen.

Men att ta så fula bilder som möjligt för att få mina ärr att se illa ut (eller ja, dom ser ju inte så jäkla fräscha ut ändå) det ska jag betala 625:- för?
Nätack.
Då hittar jag hellre en vän med en bra kamera som kan ta bilderna, så kanske jag hamnar under 20-lappen för att få fram det jag vill ha.

Skål för det!

Inga kommentarer: