fredag 8 januari 2010

Pissig uppdatering

...I know.

Jag lär inte bli bättre på det.
Har inte särskilt stor inspiration till att skriva...

Fast jag skulle kunna berätta om alla sex-sms jag får...
Om alla tänk-om män som finns i mitt liv...
Om alla "låt oss humptidooda någon gång ibland"- män som hör av sig...
Om mina löften till mig själv inför det här året...
Om mina försök att lära känna nya människor...
Om mina försök att älska mig själv...

Fast jag vill inte.

Vi kör en kvälls-planering i stället (för det lät så mycket roligare)
Först ska jag äntligen hämta min mobiltelefon som blivit lagad.
Ska in en sväng på apoteket.
Systemet, så klart. Vad är en helg utan rödvin? (alkisvarning på den frågan)
Ska även gå inom en fotostudio för att se om de, för en billig penning, kan tänka sig att fota mina ärr på handleden så de ser så hemska ut som möjligt.
Sedan ska jag skicka dessa bilder till mitt försäkringsbolag och hålla tummarna för lite extra klirr i kassan.

Hade sedan vissa lösa planer på att bjuda mig själv på bio.
Men sen kom jag på att det är jävligt dyrt att gå på bio.
Och eftersom ingen annan bjudit mig så hyr jag nog en film i stället.
Om jag orkar.
Alternativt så blir det bara soffliggande och rödvinsdrickande.

Inga kommentarer: