onsdag 30 september 2009

Väx upp då för fan

Jag bråkar med mig själv...

Det gör jag varje dag, men igår hade jag ett riktigt storbråk och en ny tredje part dök upp, helt oväntat.

Det är illa nog med två i huvudet liksom.

Anyhoo.


Jag vill desperat gärna veta vad jag ska göra med resten av mitt liv. Att fortsätta göra det jag gör nu kommer ju ta livet av mig...eller ja, livslusten i alla fall.

...eller ja, jag kommer i alla fall bli bitter.

MEN, jag kommer inte på en enda sak.

Det finns massa saker jag kan tänka mig att göra, men jag vill inte göra allt det innebär att göra just den saken. Bara det bästa av den...

Va fan är det för resonemang?

Helst av allt skulle jag vilja bli snuskigt rik så jag inte måste jobba. Då hade det varit roligt. Då hade vad som helst varit roligt. Så fort något blir ett måste så vill jag inte göra det.

Vad är det för ett jävla resonemang?


Är det liksom inte dags för mig att växa upp nu och inse att man inte får någonting gott utan lite ont?

Inga kommentarer: