lördag 19 september 2009

Jag ska på bröllop ikväll, en rätt rolig historia. Jag känner inte ens brudparet.
Inget svenskt bröllop men jag vet inte om det är politiskt korrekt att skriva att man ska på turk-bröllop, så jag nöjer mig med att säga bröllop.

Det är egentligen mina föräldrars fel...och särskilt min mammas fel att vi ska uppträda i början.
Med tanke på att bröllopet i sig är i 400 000:- klassen så kommer vi vara bottenslammet...
...fast det hade vi varit på ett 20:- bröllop också...

...och jag hoppas verkligen inte att min mamma läser det här...

Anyhoo...det är Grease vi ska köra (en 20 minuters version med högst tvivelaktiga skådespelarinsatser) och jag hoppas verkligen att nedanstående outfit duger.






















Men sen ska jag få använda min fina svarta långklänning igen som är så skön så man dör lite varje gång man har den på sig. Dessutom får jag snygga boobs i den...
















Nu ska jag knäcka en öl...så jag kan skratta åt mig själv den första halvtimmen jag ska tramsa runt på scen (på så sätt får jag i alla fall lite nöje ur det) och försöka göra något åt mitt hår.


See you on the flip-side...

Inga kommentarer: