tisdag 15 september 2009

Har varit och mentalsjungit. Jag klarar inte riktigt av att sjunga så jag fick sitta på en stol med ett barn i knäet och lära mig så i stället.
Fast jag åkte hem tidigt.

Vi är nere på mitt jobb och tränar också sprang jag på vår VD innan vi lullade in i lokalen.
Det var roligt...inte sett honom på jätte länge.

Känner mig åter igen lite ensam och misslyckad. Frågan är varför, för jag är varken det ena eller det andra.

Får försöka se fram emot bröllopet jag ska på på lördag i stället...och att jag ska kunna andas igen inom de närmsta dagarna.
Pablo Francisco på teatern imorgon också, DET ska bli roligt. Alla bästa vännerna ska jag gå dit med så det kommer bli ultimat.

Jaja...soffan och myskläder som gäller nu. Får väl krama en kudde som substitut...

Inga kommentarer: