måndag 8 mars 2010

Ni får inte ställa till det så

Min remiss har äntligen anlänt i Varberg.
Dock har den inte blivit bedömd än.
...och döm om min förvåning när det var en TREVLIG sköterska som ringde upp.

Av alla samtal jag ringt till Varberg så har detta hänt mig två gånger. Vad är problemet. Varför får inte dom ringa upp varje gång? Tänk va många lyckliga patienter ni skulle ha då.

Man behöver liksom inte ens få ett direkt positivt besked. Man blir glad ändå. För att man blir helt övertygad om att man pratar med någon som bryr sig.

Anyväjs, remissen skulle bli behandlad och bedömd i veckan. Då skulle man sätta stämpel på om det var brått eller inte.
Hon skrev in att det var brått. Dessutom skulle hon hålla tummarna för mig.
Lyckliga jag.

Gud vilket meningslöst inlägg.
Dags att sluta uppdatera bara för att kanske?

Vi slänger in lite random roligt bara för att få det att framstå som mer genomtänkt.

epic fail pictures
see more Epic Fails
epic fail pictures
see more Epic Fails
Reason To Have Kids #17
see more
demotivational poster
see more
demotivational posters
see more
demotivational posters
see more
demotivational posters
see more
Funny Facebook Fails
see more funny facebook stuff!
funny facebook fails
see more funny facebook stuff!

Inga kommentarer: