fredag 19 mars 2010

Gonna be a good night

Idag är en rätt ok dag.
Jag har fått sova någorlunda, efter att pillerna slutat verka så vaknar jag varje gång jag rör mig men mellan de gångerna så har jag sovit väldigt gott.

...och trots att min första dos med smärtstillande inte lyckats plocka bort värken i armen så känns det rätt ok.
Det är intressant hur mycket man klarar av att handskas med, bara man får sova.
Ta bort sömnen för mig och jag blir ett vrak.

Fredag är det ju dessutom, framför mig har jag en härlig helg som kommer fyllas med sömn och vila. Förutom ikväll, då ska det drickas öl med vänner och lyssnas på bra musik.

Annars är jag rätt trött på folks oduglighet och dumhet. Jag är trött på att lösa andras problem.
Detta kommer nog sätta mig lite i klistret på jobbet då jag normalt sett inte lämpar över skit på kollegor, men jag orkar verkligen inte reda upp problem som egentligen inte är mina.
Jag hoppas dom har förståelse för det...

Åh, jag vill så gärna få avsluta med i alla fall nån rolig jävla slutkläm.
Men nä, det går liksom inte.
Jag tycker alldeles för synd om mig själv för att orka roa er...era bortskämda skitungar (obs, skämt!)

Nu tar jag helg.

1 kommentar:

daniel sa...

man kan göra så, men det är inte rätt ;p