söndag 14 mars 2010

It's a cruel cruel world

Mor väckte mig idag...hon tänker hitta på hyss.
Jag var inte den mest inspirerande konversatören, jag var nyvaken.
Men i stället för att gå och lägga mig igen så såg jag att det var klarblå himmel ute och sol på balkongen.
Så jag tänkte jag skulle dammsuga och sen käka frulle i solen.

Sagt och gjort, jag började dammsuga. Det gick undan satan jävlar.
...och precis när jag är klar och börjar göra frulle så tro fan om inte solen försvinner!

Vädergudarna är emot mig.

Annars är det genrep som står på schemat idag. Ska bli intressant att se om jag kan tyda min egen fusklapp...och om jag sätter andra stämman på Something Stupid...
och om jag kommer ihåg dansen till Diggiloo Diggiley.

...dessutom ska jag hålla mina tummar så hårt, så hårt i förhoppning om att ingen har hittat en videokamera.

Så där ja, det mest onödiga inlägget någonsin. Slit det med hälsan.

1 kommentar:

Vivi sa...

Hejhej...men är busan inte på jobbet ? Hmm kanske därför du itne svarar :D
DU ..... Bad news på fredagsfronten, hade glömt att jag lovat bort mig till syster & mamma. Vi ska ha tjejkväll, första på läääänge. Får jag hänga på en annan gång eller har jag brännt den bron nu ? :)