fredag 3 oktober 2008

Urrg, fick gå hem igår tack vare den jävla huvudvärken. Att sitta med näsan i målarfärg hjälpte mig inte heller, men nu är målaren klar och jag pimplar piller och känner mig allmänt uppåt...lite trött dock.

Invigning av vår nya tillbyggnad på jobbet idag, gratis mat och sprit. Hade nog kunnat bli här ett tag ikväll om det inte vore för att jag ska på after work med bästa polaren.
Vi ska sitta och vara bittra och dricka öl...värsta bästa fredagen =)

Dom laddar en jävla ferrari precis utan för mitt fönster, det mullar så man tror man ska tappa förståndet...

Slocknade som ett ljus i soffan när jag kom hem igår, sov mellan halv två och halv fem...åt lite mat som min fantastiska sambo var och hämtade sen sov jag minsann igen, ända till idag. Nästan, jag hade liiiite svårt att somna, inte så mycket för att jag inte var trött utan mer för att jag tänkte för mycket.

Jag är faktiskt jäkligt intellektuell när jag precis ska somna, helt djup och filosofisk och kommer alltid på lösningen på de största problemen här i världen. Det tråkiga är att när jag vaknar så kommer jag inte ens ihåg vilka problem det handlade om ;-)

Hu va trött jag är...kanske blir tvungen att dricka en kopp kaffe eller två i alla fall...

Inga kommentarer: