torsdag 9 oktober 2008

På bättre humör...betydligt bättre!

Jag ringde upp min fantastiska sambo och berättade om sjukhuset i Varberg, hur jävla illa jag tyckte att dom behandlat mig. Jag var helt förbannad, ledsen och upprörd, och som den ljuvliga man han är så peppade han mig att ringa dom igen och berätta hur fel allting var och säga att dom faktiskt inte fick bete sig så.

Till det hela hör att jag är världens mest konflikträdda människa, jag hatar att bli arg eller upprörd, särskilt om jag ska skälla på nån. Det slutar i regel med att jag börjar storlipa för att jag är värdelös på att vara elak, eller stå på min egen sida, eller berätta för folk att dom behandlat mig illa.

Men min ljuvliga, underbara pojkvän fick mig att ringa dom igen. Och jag fick en tid!!

Jag fick en tid...det är helt sjukt galet och fantastiskt. Yaaay, äntligen ett slut på eländet.

Den 18:e november, here I come!

Inga kommentarer: