måndag 11 april 2011

Final countdown

Egentligen åker vi inte på semester förrän imorgon, tidigt som fan. Men det är morsan som kör så jag ska göra mitt allra bästa för att sova hela vägen till Götet. Mina never är trasiga nog som dom är, jag behöver inte uppleva en biltur med morsan också.

Men min frånvaro från hemmet börjar redan idag. Lilla pappa ska passa katterna och mamma ska som sagt köra. Så jag passar på att spendera en natt där, med någon annan som lagar maten och pappa som matar mig med öl...eventuellt en grogg eller tre.

Tror visserligen mina fisar helst hade velat följa med till utanförlandet.
Frågan är bara vad man gör med dom där sista timmarna innan det är dags att faktiskt åka. Jag är i princip färdigpackad, bara det sista handbagaget som ska ner och jag ska inte köra förrän om 4 timmar och 40 minuter.
Man kanske skulle sova lite?
Ja, sova är en bra idé.

Så, nu är det over and out för en vecka framåt. Snart flyger jag iväg till en varmare sol än den som är här i min nya kepa och glajjor.

Peace out dudes!

2 kommentarer:

Vivi sa...

Ha det så superhärligt på semestern !!

Ä sa...

Hoppas du saknar oss för vi saknar dig!