onsdag 23 mars 2011

If you're happy and you know it...

Idag är det definitivt inte måndag längre.
Det är faktiskt onsdag.
Tänkte att ni som är lika förvirrade och vilsna som jag skulle uppskatta den upplysningen. Jag menar...det kunde ju lika gärna ha varit tisdag, eller torsdag...eller måndag.
Men det är det inte.
Det är alltså onsdag.

Öhh...ja.

Helt galet vad lite solsken och plusgrader kan göra för en.
Spelade på lotto igår, dragning idag och på lördag.
Så nu får jag faktiskt lov att drömma om att vinna på lotto. Bara så ni vet.

Fick även hem ett nytt kit med träningskläder igår. Så jag tog mig en joggingrunda, som visserligen mest bestod av en rask promenad men det var bara för att jag dog efter ungefär 10 meters springande. Herre jävla gud liksom.

Känner mig ganska stark idag, som om inget är omöjligt.
Känslan går över varje gång jag kommer på att jag glömt min telefon hemma. Men så glömmer jag minst lika snabbt att jag glömt den.
Så jag har fett med bra stunder idag.

Hmm, tyckte precis att samma man gick förbi mitt fönster två gånger utan att någon gång gå tillbaka. Men jag måste ha sett fel.

Försöker förtvivlat komma på en klämkäck liten avslutning på detta högst mediokra inlägg, men jag är lite för nöjd med dagen. Så jag ska nog fortsätta att bara sitta här på kontorsstolen, klappa min lilla kalaskula till mage och bara pysa lite förnöjt.

Ja, så får det bli.

Inga kommentarer: