fredag 14 januari 2011

Schlageryra minsann

"Vem är du vem är jag
levande charader..."


Kul, kul, verkligen jätte kul att ha den låten på huvudet...och när det väl har börjat så kan man fasen inte sluta. Som en jäkla rullmeny med schlagerlåtar i mitt huvud.
Not my cup of tea, som man säger.
Fast hellre det än dom härliga 90-tals låtarna som rullade tidigare, så som Mr Vain (kom naturligtvis inte på fler, jag har ju schlager i huvudet).

Ska ut och fira att finaste M har fått sitt drömjobb. Hängmörad ryggbiff som bara smälter i munnen. En flicka hade kunnat ha det sämre.

Är tillbaka på jobbet nu efter nästan en veckas sjukdom. Har en tendens att börja mina nya år så. Fast det här året fick jag faktiskt en alldeles grym start.
Kan inte bli annat än ett bra år, å andra sidan är 2010 inte så jäkla svårt att bräcka när det gäller att ha det bra.
Så nu kanske det blir lite bättre uppdatering här igen. Men jag lovar ingenting, bara så ni vet.

Nä, nu ska jag...göra något annat.
Live long and prosper.
Eller som man säger på Vulcan:
Tich tor ang tesmur

Fråga mig inte varför jag fick för mig att skriva det där...det bara kom, som man säger när man är magsjuk.

Tjing å hej.

Inga kommentarer: