tisdag 4 januari 2011

Go away

Jävla twitterhysteri.
Jag har provat och jag fattar absolut inte grejen.
...och nu snackas det om twitter everyfuckin'where. Jag blir så trött.

Alternativt börjar jag bli gammal.

Värsta läckra vädergrejen här på jobbet igår. Ett moln som...inte går att beskriva. Tog bilder, men sitter på jobbet och kan naturligtvis inte lägga in dom. Kanske gör det sen.
Solförmörkelse idag, ska gå ut och se om jag kan få syn på den också.
Det är mycket med det världsliga nu.

Jag är fortfarande helt underbart upptagen med mitt eget liv efter att arbetsdagen tagit slut. Satte inte ens igång datorn igår. Det händer typ aldrig.
Tror inte den kommer komma igång idag heller...eller imorgon.
Inser att det nog är så här det ska kännas att ha ett liv, and I like it!

Så, ehh, ja. Bloggen lär lida av det, men jag tror inte er värld rämnar eller går under. Inte överdrivet mycket i alla fall.

Så även om jag är borta lite längre stunder så vill jag att ni ska veta:

Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you

(inser att inte alla komma fatta humorn i det här, men jag gillar er ändå)

Don't miss me too much.

3 kommentarer:

Vivi sa...

Tack gumman :) !!
Om jag lyckas besegra latmasken i mig så hade faktiskt just Badminton varit rätt roligt, jag gillar badminton även om jag är ganska så kass på det :)

Oh ett liv, hmmm kanske är ett sånt jag ska önska mig när jag fyller år ?? Kan man hitta sånt på tradera ? :P

Daniel sa...

har du skaffat en hobby? /:)

Daniel sa...

trwitter et c orkar jag inte med. Men blogg en gång om dagen sträcker jag mej till
Du skriver när du hinner
alla kramar