tisdag 3 mars 2009

Vi ska skaffa vuxenpoäng...gemensam bank, pension, ica kort...och överväga att låta mig få gå ner på halvtid. Så jag är lite lyckligare idag, bara tanken på att det kanske inte är en omöjlighet att jobba halvtid räckte för att lätta mitt ack så tunga hjärta.

Sen att det kanske inte är något som kommer hända inom en överskådlig framtid...det är ju inte så noga. Bara det faktum att vi har pratat om det gör att det känns verkligt...

Sen ska ju jobbet gå med på det också...det är en helt annan femma.

Nu är alla tillbaka på jobbet efter semestrar och dylikt, så nu har jag lika lite att göra som innan operationen. It sööööx...

Sambon köpte ny dator igår...det vill jag också ha. Han och en av mina jobbarkompisar ska börja köra Lotro ihop, vilket innebär att jag inte kommer kunna få ut ett vettigt ord ur honom...sambon då. Ja, jag är avundsjuk... Jag vill också kunna köra Lotro med en dator som faktiskt fixar grfiken utan att lagga. Jävla orättvisa...

Fast iofs, om jag får gå ner och jobba halvtid så lovar jag att sluta vara avundsjuk på den nya datorn...

Inga kommentarer: