måndag 2 mars 2009

Första heltidsdagen idag...behöver jag nämna att jag känner mig smått depp över det?

Kollade upp om man får lov att jobba över när man är halvtidssjuksriven...det får man tydligen INTE! Jag trodde dom skulle uppskatta om man typ...jag vet inte, ansträngde sig lite. Men icke sa nicke, ajabaja...om man jobbar över så kommer fabror staten och kräver tillbaka ALLA pengar man fått under tiden man varit sjukskriven.

Detta för att fabror staten betalar för din rehabilitering. Jävla kukskitsnack!! Fabror staten hade inte haft några pengar om det inte hade varit för att dom stjäler en jävla massa från min surt förvärvade lön.

Så i grunden är det faktiskt JAG som betalar för min rehabilitering och staten borde ta och stoppa upp sig själv i sitt dryga arsle...

Nämnde jag att jag var smått depp över att jobba heltid? Jag tror iofs inte att det klassas som depp längre...jag tror snarare att jag borde ha en stämpel i pannen som säger SUR i stora röda bokstäver...

Nu ska jag åka hem och äta choklad...

Inga kommentarer: