tisdag 31 mars 2009

Då sitter jag här igen, en blank ruta framför mig, ett blankt huvud och absolut ingenting att göra.

Är det någon som har några bra tips på tidsfördriv på nätet? Man kan ju bara läsa tidningen så många gånger.

Jag har fått en alldeles egen dator (tack snälla snälla pappa), men eftersom det var MIN dator så skulle det naturligtvis strula.
Låtom oss alla HATA VISTA!!!
Men min räddare i nöden, Henke, lösa det hela med gamla hederliga XP. Tack Henke!

Så nu sitter jag och kukilurar i mitt alldeles egna rum, med min alldeles egna dator och spelar Lotro (för alla er som inte vet vad det betyder säger jag...bra, då framstår jag lite mindre som en nörd) Så om man bortser från att hemmet börjar förfalla på grund av försummelse (stavas det så?) så är jag rätt nöjd med livet.

Har skämt bort mig med lite inköp av nya kläder dessutom, om de blir någe snyggt så lovar jag att redovisa med lite bilder...kanske...möjligen...eventuellt...

Inga kommentarer: