torsdag 29 juli 2010

Plus att

Varför skriver man så?

Blablablabal PLUS ATT - blablablabalba

Inte nog med att folk skriver så, folk SÄGER dessutom så. På fullt allvar.
Jag ryser i hela kroppen bara av tanken.
Plus är ett tecken som används inom matematiken. Inte för att binda ihop två olika meningar, eller åsikter eller whatever.

Sluta säg så. Börja lyssna på svenskalektionen i stället.
Dessutom är ett alldeles utmärkt ord som ger dig några extra poäng på iq-skalan. Även om du kanske inte borde ha dom där extra poängen.
Fake it til' you make it.

Förövrig är dagens positiva att jag inte längre är bakis och att jag lyckats sälja min första inredning någonsin.
Eller jag kanske skulle skriva:
Plus att jag lyckats sälja min första inredning någonsin.

Nä, fy för bövelen.

Inga kommentarer: