torsdag 23 juli 2009

Långt jävla tag sen jag skrev här...

Uppdatering:

Jag har flyttat till en ljuvlig liten tvåa inte förfärligt långt från centrum.

Jag har blivit singel...

Jag har blivit fattig...

Jag har hittat på en massa roligt som alkoholen luddat till lite lätt för mig.
Det är alltså inte lämpligt att försöka återge vad jag gjort...

Jag ska bli två katter rikare när jag går på semester... (har inte kvar någon av mina tidigare djur)

Jag ska snart gå på semester!! Weeee

Föredetta sambon var snäll som en tok och behöll min gamla hund så hon fick spendera sina sista år i hans fina trädgård och inte instängd i en lägenhet åtta timmar om dagen...

Vad mer vad mer?

Nä, det var nog allt...fast det räcker väl?

Ska på stand-up i parken ikväll, ska bli grymt roligt. Får se om jag kommer ihåg något kul från det i morgon.

Inga kommentarer: