torsdag 7 maj 2009

Lycka! Jag har fyndat...


Två par najsiga skor (typ slip-in tofflor, låter fult men är löjligt snygga och ett par wannabee converse)


En snygg scarf (svart, med lite glitter och knallrosa små tofsar, hehe)


Ett par tramsigt snygga jeans (köpte ett par tidigare, fast i mörk denim som är nya favvo jeansen. Dessa är i ljust denim, som känns bäst så här på sommarkvisten)


En schysst t-shirt (i rosa, jag som inte gillar rosa vilket ingen tror på för allt jag nu mer kommer över är rosa, men det är en historia för en annan dag)


En avslappnad cardigan i ljusbeige färg, blir snyggt som en tok till mina ljusa byxor och mina wannabee converse.


...och allt detta får jag för 688 svenska riksdaler.


Lyckan är gjord, nu kan jag sova gott inatt.


Värsta sämsta bildkvalitén, men va fan...skiten va billig så who cares?

Inga kommentarer: