torsdag 2 juni 2011

I'm off

Tänkte dra till Stockholm imorgon så jag fortsätter min oerhört krassa uppdatering.

Har förövrigt fixat med bilen, kollat olja och lufttryck, bytt vindrutetorkare och tvättat den...för hand. Jag hörde att det gav mig pluspoäng.
Lyckades även glatt konstatera att den cykel jag bytt till mig inte har punka...än. Yaaay.

Vad har jag annars haft för mig.
Tja, igår var det grillning hos bästa största storasyster som tog examen med bravur. Imponerande att hon inte exploderade efter all den beröm hon fick. Det hade antagligen jag gjort. Jag hade inte kunnat hantera det.

Sen blev det utgång med svåger (andra systers sambo) och systerdotter med hennes sambo och vänner.
Det var kul.
Så idag har jag hunnit med att vara bakis, gå på kalas hos syster (igen), städa och nu pillar jag över massa nys musik i telefonen och dricker vin.

Eh, ja. Det är mycket alkohol nu. Fast inte läskigt mycket. Bara så där mycket så det fortfarande är gott.

Så nu drar jag på ett par dar. Fast jag lovade mamma att inte ta sönder Stockholm, så jag får väl ta det lite lugnt när jag väl är där.

Tjipp på er!

Inga kommentarer: