torsdag 1 april 2010

En snabbis

Eftersom jag i princip helt lagt ner bloggandet så ska ni få en jäkligt snabb update på vad som händer i mitt liv.

- Tid till ortopeden i Varberg den 20:e april
- Syrran har 30-års fest den 17:e april, jag ska föreställa toastmaster
- Jag fyller 27 (herre jävlar) den 23:e april
- Jag blev varlsad på jobbet igår, men är garanterad fortsatt arbete till den sista augusti
- Sjukskriven på halvtid
- Har lyckats dra ner från 11 värktabletter om dan till ca 5
- Idag kommer min baby!!

Så, det är allt ni får.
Jag har insett att det finns så många andra bloggar där ute skrivna av folk som är så mycket bättre på att klistra ihop ord än vad jag är.
Så jag har fått mindervärdeskomplex och tänker helt sonika ge fan i att försöka.

1 kommentar:

Vivi sa...

Jag som gillar din blogg en masas ju !
Ush jag hörde om jobbet, tråkigt ?!? Känns ibland som en del här inte tycker att det är katastrof att lämna detta företaget, men jag komemr verkligen sakna dig...eller egentligen inte :)
Jag slutar samtidigt ! Har fått samam datum, sedan är det nya jaktmarker som gäller!!

Ha en fabulöst mysig påsk !!!
Kramar