torsdag 29 oktober 2009

Duktiga jag

För första gången någonsin lyckades jag pricka att ringa på bästa vännens födelsedag.
Det var inte dagen innan, dagen efter, veckan innan eller veckan efter. Det var MITT I PRICK.

Jag är, förövrigt, ökänd för att glömma bort födelsedagar. Så illa så min mamma har satt i system att ringa mig och påminna om varenda en och min äldsta syster gav mig en kalender i julklapp där hon raggat upp varenda födelsedag jag behövde komma ihåg och skrivit in dom på rätt dag.
Jag brukar ha någorlunda koll på vilken månad men det är ungefär så nära jag skjuter rätt.

På tal om ärtsoppa:

Kissobajsungen själv kom och gav mig lite kärlek.
Jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna det...
...eller vad han har gjort...hmmm.






....någonstans luktar det bajs.

Inga kommentarer: